mandag 20. august 2012

Bestille...

...plakat?
Eg har fått flerre forespørsler om priser 
og bestilling av snedig snelleplakater.
Det e veldig hyggelig,
og tydeligvis trengs det et lite innlegg med plakatane eg har for salg.
Plakater uten redigering koste 59,- stk, 
plakater med andre fargar, eget navn etc koste det 79,-,
og då får du filen på mail og kan printa den ut så mange ganger du vil.
Her vise eg ein del eksepler,
og alle plakatane kan selvfølgelig endras med navn,
 farge osv etter eget ønske.






 Hvis du e interessert i å bestilla SnedigSnelleplakat,
kan du senda meg ein mail;


Håpe du har ein strålande kveld!
Eg hadde bursdag i går,
og nå kose eg meg med sjokoladefangsten..
hihi...

6 kommentarer:

  1. Flotte plakater og gratulerer med vel overstått bursdag,kos deg med sjokoladen,det er jo såå godt,hihi:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Strålende fornøyd! Fantastisk service:-)

    SvarSlett
  3. :) Da tror jeg jammen meg det kommer en bestilling gitt! Liker uttrykket ditt så godt:)

    SvarSlett
  4. Oæ! Glemte å gratulere deg med bursdagen! :)

    SvarSlett
  5. Hei, så koselig at du ville være
    med på min giveaway ღ da har jeg
    skrevet deg opp og skal trekke en
    vinner ved midnatt i dag. Vinneren
    annonseres på fredagsinnlegget mitt
    Veldig fine plakater du lager, og
    jeg skjønner godt at disse er
    populære ღ - superskjønne....
    Ønsker deg en fin, fin dag videre
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Seie hurra for kommentarar :-)

 
Related Posts with Thumbnails